Kasu QlikView ärianalüüsi lahendusest oli tohutu. Me saime sellised tööriistad andmetega mängimiseks, mida ei oleks osanud uneski näha. Kõige rohkem saame kokkuhoidu inimeste tööajas

Margus VetkaMüügiosakonna juhataja

Telekommunikatsiooniturul võidavad need, kes suudavad olla kliendikesksemad, luua suuremat sünergiat teenustepakketidega järgides sealjuures ka pingsalt trende.

Olulisel kohal on kõigi tegevuste juures kasvatada ja tugevdada kaubamärgi väärtust. Efektviisemate tulemuste saavutamiseks on Qliki analüüsisüsteemid võimelised koordineerima kõiki olulisi protsesse, tõstes ka turunduse ja ristmüügi efektiivsust suurendades ka klientide lojaalsust ja keskmist tulu kasutaja kohta.

Qlik võimaldab juhtivatel telekommunikatsiooni firmadel:
  • Saada lihtsalt ja kiiresti ülevaade klientidest koos kõigi nende nii täna kui minevikus kasutatud või kasutamata jäetud teenustega ning teha personaalseid hästisuunatud pakkumisi
  • Parandada uute teenuste väljatöötamist, hinnakujundust ja turustamist
  • Suurendada keskmist tulu kasutaja kohta
  • Parandada kliendi rahulolu ja lojaalsust, viies kliendi ’loksutamise’ miinimumini
  • Koordineerida kõiki olulisi protsesse, alates klienditeenindusest, arvete väljastamisest kuni sisseostetavate teenuste ja varustuseni välja
Numbrid räägivad:
28%
juurutasid QlikView vähem kui kuuga
67%
juurutasid QlikView vähem kui kolme kuuga
6,9 kuud
on keskmine tasuvusperiood
37%
vähem ajakulu info leidmisele

Sünkroniseeri protsesse saavutamaks efektiivne ärimudel

Ükskõik, kas tegemist on telefonikaabli, kaablivaba, elektri, lairibasüsteemi või kombineeritud teenustega, infrastruktuuri ja ärisüsteeme on vaja ühtlustada kõigil. Qlik pakub enim seda selgust, mis on eelduseks tõhusale toimimisele.