Kasu QlikView ärianalüüsi lahendusest oli tohutu. Me saime sellised tööriistad andmetega mängimiseks, mida ei oleks osanud uneski näha. Kõige rohkem saame kokkuhoidu inimeste tööajas

Margus UuetoaMüügiosakonna juhataja

Jae- ja hulgimüügifirmad seisavad üha enam silmitsi teadlikumate tarbijatega, kelle lojaalsus ja vaba raha kulutamine aina väheneb.

Allahindluskampaaniatest on saanud müügiettevõtete igapäeva teema pakkudes tarbijatele suuremat valikut paremate hindadega balansseerides seda kitsa kasumimarginaaliga.

Sellise tegevuse juures on äriandmete analüüs kriitilise tähtsusega tagamaks ettevõttele kasumlikkust, vähendades sealjuures kulutusi ja hoides tarbijate lojaalsust. Qlik annab kõigile väärtusahelas vastused, mida meeskond äärmiselt muutlikus keskkonnas edu tagamiseks vajavad.

Ärianalüüsi kasutades saavad juhtivad tarbekaupade, jae- ja hulgimüügifirmad:
  • Segmenteerida turgusid, detailideni analüüsida konkurente, tarnijaid ja kliente, et teenida maksimaalset kasumit erinevates kategooriates
  • Mängida läbi tulevikustsenaariume, reaalajas jälgida ning reageerida väga muutlikele muutuvkuludele, analüüsida ja vähendada püsikulusid, jälgida omahindade mõju kasumile.
  • Integreerida jaemüügi andmeid kliendi müügi infoga määratlemaks muutusi nõudluses ja nende mõju tarneahelale
  • Analüüsida kaubakäivet erinevate kategooriate, kaubagruppide ja üksiktoodete kaupa üle kogu jaemüügiketi avastamaks slow-mover tooteid, parandamaks käibekiirust ning rahavoogusid
  • Jälgida kampaaniate kasumlikkust ajas ja kaasnevate toodete käivet, rakendada läbipaistvat hinnapoliitikat tõhustamaks müüki ja kasvatamaks kasumit
Numbrid räägivad: tarbekaupade-, jae- ja hulgimüügifirmad
39%
juurutasid QlikView vähem kui kuuga
74%
juurutasid QlikView vähem kui kolme kuuga
7,1 kuud
on keskmine tasuvusperiood
54%
vähem ajakulu info leidmisele

Info kättesaadavus tagab nutikad otsused
Tänases konkurentsis ellujäämiseks peavad jae- ja hulgimüügifirmad analüüsima oma turuolukorda reaalajas ning olema võimelised reageerima kohe ja õigesti.

Iga päev otsustamisega viivitamist tähendab kadu kasumis ning marginaalides. QlikView uue ärianalüüsisüsteemiga on igal otsustajal vajalik info olemas vaid mõne kliki kaugusel.