6 kasulikku analüüsi stsenaariumi kaubanduses

Ükskõik, kas eesmärgiks on klientide lojaalsus e-keskkonnas, ostumäära suurendamine füüsilises kaupluses või kampaaniate analüüs hulgimüügis, andmeanalüüs mängib kaubanduses alati olulist rolli.
Nagu ütleb OpenAI: analüütika aitab kaubanduses ettevõtetel mõista oma kliente ja turgu paremini ning võtta vastu teadlikke ja tulemuslikke otsuseid, mis viivad edukama ja kasumlikuma äritegevuseni.
Tule veebiseminarile teisipäeval 26.septembril kell 10.00:
6 kasulikku analüüsi stsenaariumi kaubanduses
Veebiseminaril räägib Infovara juhtivkonsultant ja Eestis hinnatud ärianalüütika koolitaja Andres Kukke, kuidas analüüsitööriistad saavad kaubandusettevõtetele kasulikud olla ning aidata tagajärgede asemel saavutada tulemusi.
Muuhulgas näitame, kuidas maailma ühe juhtiva BI platvormi Qlik abil:
- tuua kokku andmed väga erinevatest allikates ja luua seosed kõigi kanalite – jaekaupluse, e-poe, kõnekeskuse, müügi-, tagastus- ning kliendiandmete vahel ning seeläbi tõhustada kliendianalüüsi ja suurendada turunduse mõju.
- analüüsida tehtud tehinguid ja selgitada välja omavahel sobivad tooted ning kliendisegmendid, kes on huvitatud selliste toodete ostmisest. Saadud teave aitab kujundada kliendikohast tootesortimenti ja suurendada marginaale, sidudes allahinnatud kaupu kallimate, tulutoovamate kaupadega.
- analüüsida kaupluste tulemuslikkust, andes ülevaate müügist, kasumlikkusest, klientide rahulolust ja müügijuhtimisest. Kaupluste efektiivsuse tulemuskaardid võimaldavad jaemüüjatel võrrelda müüki aastate kaupa ja viia kaupluste juhatajate preemiad vastavusse nende kaupluste tulemustega.
- mõõta kampaaniate tulemuslikkust kanalite, toodete, brandide jne. kaupa, võttes arvesse mitte ainult kampaania tulu otsekulud, vaid ka tagastused, müügi-, transpordi jm. kulud.
Veebiseminar kestab ca 1 h ja on tasuta, MS Teamsi keskkonnas. Registreeru juba täna.
Päev enne toimumist saadame teile lingi, mille kaudu seminari jälgida.
Aeg
26. september 2023
Kell 10.00-11.00
Koht
Veebiseminar!
Maksumus
TASUTA