-->

BI hommik: Täpsem turundus

Segmenteerimine ja täpsem sihtimine on turunduse võtmeküsimus! Millisele kliendisegmendile milliseid kampaaniakirju saata? Kui suur on kampaania tegelik mõju müügile – seda nii e-poes kui tavakaupluses?

Qlik’i uus lahendus – MarketingView - aitab mitte ainult täpsemalt sihtgruppe valida, vaid ka tulemust reaalselt mõõta – olgu tegemist online või offline ostudega! MarketingView annab täieliku ülevaate e-turunduse kampaaniate statistikast ning selle mõjust müügile nii kliendisegmentide, kampaaniate või kasvõi üksikute e-kirjade kaupa. 

Loe lisaks Juhtimisinfo blogist. 

 


Kava 

9.00    Hommikukohvi ja tervitus
9.30    Turundustegevuste mõõtmine – müüt või tegelikkus? Võtmemõõdikud turunduses.
10.00  MarketingView ja teised Qlik’i turundusanalüüsi lahendused
11.00   Smaily tutvustus
11.15   Arutlusring: analüütika kasutamine turunduses

Aeg:

10. mai 2017, kl 9.00 – 12.00 

Koht

BI hommik toimub Tallinnas Ülemistel, aga seekord uhiuues ÖPIKU maja konverentsikeskuses aadressil Valukoja tn.8, teisel korrusel ruumis Andromeda.
Suunaviidad on abiks ruumi leidmisel ja kaart Öpiku maja asukohaga on siin.

Lisainfot Öpiku konverentsikeskuse kohta leiad siit


Registreeru BI Hommikule: Täpsem turundus

Nimi *

Amet

Ettevõte *

Telefon

E-mail *

 

 

Qlik Sense detailse kasutusjuhendi vaatamiseks palun registreeri end.
Lubame, et ei avalda kolmandatele isikutele sinu andmeid.

Nimi *

Ettevõte *

Amet

E-posti aadress *

Telefon *

×

Qlik Sense Desktopi tasuta allalaadimiseks palun registreeri end.
Lubame, et ei avalda kolmandatele isikutele sinu andmeid.

Nimi *

Ettevõte *

Amet

E-posti aadress *

Telefon *

×

QlikView täisfunktsionaalse ühe arvutile loodud versiooni allalaadimiseks palun registreeri end.
Lubame, et ei avalda kolmandatele isikutele sinu andmeid.

Nimi *

Ettevõte *

Amet

E-posti aadress *

Telefon *

×