-->

Jae-ja hulgimüük

Info kasumi teenimiseks vaid kliki kaugusel

Jae- ja hulgimüügifirmad on keerulisemates oludes kui kunagi varem – tarbijad on üha enam informeeritud ja üha vähem lojaalsed ning väga ettevaatlikud vaba raha kulutamisel. Müügiettevõtted balansseerivad kitsa kasumimarginaaliga, püüdes kulusid kontrolli alla hoida ja samas pakkuda tarbijatele suuremat valikut paremate hindadega. Allahindluskampaaniatest on saanud müügiettevõtete igapäevateema.

Ligipääs põhjalikule kuid lihtsalt kasutatavale analüüsile on kriitilise tähtsusega tagamaks kasumlikkust, vähendamaks kulutusi ja hoidmaks tarbijate lojaalsust. QlikView annab kõigile väärtusahelas just need vastused, mida nad äärmiselt muutlikus keskkonnas eduks vajavad.

Ärianalüüsi kasutades saavad juhtivad tarbekaupade, jae- ja hulgimüügifirmad:

  • Segmenteerida turgusid, detailideni analüüsida konkurente, tarnijaid ja kliente, et teenida  maksimaalset kasumit erinevates kategooriates
  • Mängida läbi tulevikustsenaariume, reaalajas jälgida ning reageerida väga muutlikele muutuvkuludele, analüüsida ja vähendada püsikulusid, jälgida omahindade mõju kasumile.
  • Integreerida jaemüügi andmeid kliendi müügi infoga määratlemaks muutusi nõudluses ja nende mõju tarneahelale
  • Analüüsida kaubakäivet erinevate kategooriate, kaubagruppide ja üksiktoodete kaupa üle kogu jaemüügiketi avastamaks slow-mover tooteid, parandamaks käibekiirust ning  rahavoogusid
  • Jälgida kampaaniate kasumlikkust ajas ja kaasnevate toodete käivet, rakendada läbipaistvat hinnapoliitikat tõhustamaks müüki ja kasvatamaks kasumit

Info kättesaadavus tagab nutikad otsused

Tänases konkurentsis ellujäämiseks peavad jae- ja hulgimüügifirmad analüüsima oma turuolukorda reaalajas ning olema võimelised reageerima kohe ja õigesti. Iga päev otsustamisega viivitamist tähendab kadu kasumis ning marginaalides. QlikView uue ärianalüüsisüsteemiga on igal otsustajal vajalik info olemas vaid mõne kliki kaugusel.

Kliendid räägivad

“Kasu QlikView ärianalüüsi lahendusest oli tohutu. Me saime sellised tööriistad andmetega mängimiseks, mida ei oleks osanud uneski näha. Kõige rohkem saame kokkuhoidu inimeste tööajas,“ Loe edasi

Margus Uuetoa, andmetöötlusjuht, Mecro AS

Numbrid räägivad: tarbekaupade-, jae- ja hulgimüügifirmad

  • Väärtus ajas

    2,9 kuud kasutuselevõtuks keskmiselt
    54% vähem ajakulu
    info leidmisele
    39% juurutasid QlikView vähem
    kui kuuga
    74% juurutasid QlikView vähem
    kui 3 kuuga
  • Otsene kasu

    13% otsene tulude kasv
    30% tootlikkuse kasv
    18% parem rahavoog
    17% vähenes tootmiskulu
  • Kokkuhoid

    27% vähenes BI tööjõukulu
    34% vähem tööjõukulu
    aruandluses
  • Rahulolu

    7,1 kuud keskmine
    tasuvusperiood
    97% klientide rahulolu
    200% investeeringutasuvus

Qlik Sense detailse kasutusjuhendi vaatamiseks palun registreeri end.
Lubame, et ei avalda kolmandatele isikutele sinu andmeid.

Nimi *

Ettevõte *

Amet

E-posti aadress *

Telefon *

×

Qlik Sense Desktopi tasuta allalaadimiseks palun registreeri end.
Lubame, et ei avalda kolmandatele isikutele sinu andmeid.

Nimi *

Ettevõte *

Amet

E-posti aadress *

Telefon *

×

QlikView täisfunktsionaalse ühe arvutile loodud versiooni allalaadimiseks palun registreeri end.
Lubame, et ei avalda kolmandatele isikutele sinu andmeid.

Nimi *

Ettevõte *

Amet

E-posti aadress *

Telefon *

×